Customer Support Specialist

Mollie komt naar Maastricht!
Ben jij helemaal thuis in de klantenservice en geïnteresseerd in om te werken voor een snelgroeiend internationaal bedrijf?


Functieomschrijving

Mollie is op zoek naar Customer Support Specialists voor het nieuwe kantoor in Maastricht. Een unieke kans voor een top start van jouw carrière in een van Europa’s meest toonaangevende fintech bedrijven.
Mollie's missie is om een beter speelveld te creëren door het aanbieden van gemakkelijke, veilige en wereldwijde betaal oplossingen. Zo verdwijnen obstakels voor bedrijven van alle grote en kunnen zij tegen dezelfde voorwaarden betaalmogelijkheden aanbieden.
Authentiek zijn is het uitgangspunt.
Mollie is pionier als het aankomt op online betalingen en welbekend in de fin-tech industrie. Daarnaast zijn ze een van de snelst groeiende betalingsdienstaanbieders in Europa. Zij helpen bedrijven helpen bedrijven, zowel klein als groot, bij het meer efficient maken en uitbreiden door middel van een gebruiksvriendelijk betalingssysteem.
Bij Mollir werk je in een internationaal team van ongeveer 500 professionals. Een groot deel is werkzaam op het hoofdkantoor in Amsterdam, maar ook in België, Frankrijk en Duitsland. Het meest cruciale punt voor de groei van Mollie is de kwaliteit van de services die wordt geleverd richting de klanten. Nog steeds is onze belangrijkste manier om ons te onderscheiden van concurrenten door middel van onze service richting de klanten. In onze thuisbasis, Nederland en België, helpen wij maandelijks meer dan 120.000 verkopers.
Als Support Specialist zorg jij ervoor dat de bedrijven waarvoor wij werken, hun bedrijfsvoering zo effectief mogelijk kunnen uitvoeren. Als zij een probleem hebben, ben jij de aangewezen persoon om hen te helpen. Mollie's medewerkers zijn internationaal, meertalig en gaan tot het uiterste voor onze klanten. Zij zijn echte Mollie-champions en wij hopen dat jij daar binnenkort bij hoort!

Wat zijn je taken?
- Jij bent het eerste aanspreekpunt voor alle klanten.
- Jij ondersteunt bedrijven met vragen met betrekking tot het werken met Mollie inclusief prijzen & voorwaarden, het implementatie proces en technische instellingen.
- Jij ondersteunt klanten via verschillende kanalen, waaronder live chat, email en telefoon.
- Jij draagt bij aan het verbeteren van de klantervaring door het opvragen van feedback en het initiëren van verbeteringen.
- Jij kijkt continu naar manieren om de klanten beter te helpen, bijvoorbeeld door het herkennen van veel voorkomende vragen en ervoor te zorgen dat deze terecht komt om de pagina met veel gestelde vragen.
- Jij activeert nieuwe klanten om met Mollie te werken.

Vragen

- Uitstekende communicatieve vaardigheden; zowel vloeiend Nederlands als Engels.
- 1 jaar klantenservice ervaring of een bachelor diploma met een klantgerichte mindset.
- Je bent van nature een probleemoplosser, herkent problemen snel en weet een goede oplossing te vinden.
- Affiniteit met technologie en kennis van de huidige onlinemarkt is een pluspunt.
- Je bent fulltime beschikbaar (40 uur per week).
- Je bent flexibel en hebt er geen probleem mee als je tijdens vakantie- of feestdagen wordt ingepland.

Bieden

- Tegemoetkoming van je zorgverzekering.
- Een budget voor jouw welzijn.
- Lunch op kantoor.
- Reiskostenvergoeding.
- Vrij met je verjaardag.
- Je eigen Mollie fiets!

Werktijden

Je weet vantevoren je rooster en gaat lekker aan de slag!

Duur van de opdracht

Langere tijd.

Werklocatie

Deze vacature is in beheer bij Boy Ramakers, te bereiken via +31 6 11743419.