Customer Service Representative Nike

Als Customer Service Representative sta jij de klanten van Nike te woord over de vragen die zij hebben via telefoon, mail, chat en social media.


Functieomschrijving

Je gaat de klanten helpen met vragen over online bestellingen, accounts, artikelen enzovoort. Met jouw enthousiasme en kennis over de producten van Nike, maak je de klant blij en bied je de beste service.

Vragen

- Affiniteit met het merk Nike en de producten;
- Communicatief vaardig;
- Enthousiast over het bieden van de beste service;
- Oplossingsgericht, proactief en zelfstandig;
- Uitstekende Nederlandse spreek- en schrijfvaardigheid.
- In de gelegenheid om vanuit huis te werken (apparatuur krijg je van Majorel);
- Fulltime, 40 uur per week inzetbaar
- Salaris van €13,00 bruto per uur;
- In de mogelijkheid om 31 januari aan de training te beginnen.

Bieden

Majorel weet dat jij belangrijk bent. Het personeel is de belangrijkste voorwaarde voor succes. Daarom zorgen zij goed voor je en bieden zij voldoende extra’s! Korting op je fitnessabonnement, een collectieve zorgverzekering en leuke bedrijfsfeestjes (wanneer dit weer kan) zijn slechts een greep uit de arbeidsvoorwaarden. Majorel is een organisatie met internationaal karakter. Zij hebben een hecht, onwijs leuk en divers team. Zij zijn blij met mensen met verschillende achtergronden, ervaringen en perspectieven. Ze kunnen immers alleen de beste service bieden met collega's die net zo divers zijn als de klanten die zij bedienen. Majorel is als organisatie dynamisch, flexibel en biedt voor jou persoonlijk voldoende doorgroeimogelijkheden. Je krijgt de kans om mee te denken en jezelf verder te ontwikkelen binnen een grote, internationale organisatie.

Werktijden

De werktijden zijn van maandag t/m vrijdag van 09.00-21.00 uur en zaterdag van 09.00-18.00 uur.

Duur van de opdracht

7 maanden.

Werklocatie

Je werkt vanuit huis.

Deze vacature is in beheer bij Myrte van Mulken, te bereiken via Myrte.van.Mulken@podium24.nl of 06-15309419.