Contact & Support Center Medewerker Fletcher Hotels

Fletcher Hotels is een jonge, snelgroeiende en dynamische hotelketen met ruim 95 hotels en 3750 medewerkers in Nederland. En Fletcher Hotels is nog lang niet uitgegroeid. Alle medewerkers geven de gasten een echte beleving en zijn belangrijk voor het succes van Fletcher. Jij bent verantwoordelijk voor de bouwstenen van deze beleving!


Functieomschrijving

Als Contact & Support Center medewerker van Fletcher Hotels zorg jij dat gasten op de juiste manier geholpen worden.

Dit doe jij door:
• Het beantwoorden van alle vragen en het oplossen van problemen;
• Het maken van reserveringen;
• Het adviseren en helpen van gasten bij het maken van een keuze uit de (bijna 100) Fletcher Hotels in
Nederland;
• Het geven van informatie over prijzen en faciliteiten van alle hotels;
• Het verwerken van binnengekomen e-mails;
• Het nabellen van gasten die reeds een boeking hebben gedaan om in eventuele aanvullende wensen te kunnen
voorzien.

Vragen

• Je bent sociaal, hulpvaardig, altijd vrolijk en vindt het leuk om mensen te helpen;
• Je hebt een positieve instelling;
• Je bent flexibel inzetbaar;
• Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse & Engelse taal, zowel in woord als geschrift;
• Beheersing van de Duitse en Franse taal is een pré;
• Relevante werkervaring in soortgelijke functie is een pré.

Bieden

• Flexibele werkdagen en werktijden;
• Samen successen vieren, lachen om flaters en brommen als het niet gaat zoals je zou willen;
• Persoonlijke ontwikkeling d.m.v. trainingen en cursussen;
• Een afwisselende baan;
• Korting op zorgverzekeringen bij diverse verzekeraars;
• Speciaal medewerkerstarief voor jouw nachtjes bij Fletcher Hotels!

Werktijden

Van maandag tot vrijdag tussen 09.00 uur en 21.00 uur en in weekenden tussen 10.00 uur en 17:00 uur. Je werkt in wisselende shifts.

Duur van de opdracht

Langere duur.

Werklocatie

Valkenburg.

Deze vacature is in beheer van Myrte van Mulken, te bereiken via Myrte.van.Mulken@podium24.nl of +31615309419.