Medewerker klantenservice H&M

De Customer Service van H&M is een wereldwijde klantenservice met meerdere kanalen en meerdere merken, met een focus op de dialoog met de klant tijdens het hele klanttraject. De klant staat centraal in alles wat zij doen.

Vandaag de dag heeft de Customer Service van H&M wereldwijd ongeveer 3500 medewerkers dienst en heeft zij wereldwijd 16 Customer Service Centers opgericht. Op het kantoor in Maastricht bedienen ongeveer 450 collega's de klanten van H&M in 9 verschillende landen en in 6 verschillende talen.


Functieomschrijving

Als klantenservicemedewerker voor de H&M Group is je belangrijkste verantwoordelijkheid om het leven van de klanten gemakkelijker te maken. Dit doe je door de beste klantenservice te bieden via telefoon, chat en/of e-mail. Je helpt de klanten wanneer ze informatie willen over bestellingen, leveringen en/of betalingen. Je beantwoordt vragen over zowel de Online Shop als de winkels. Hierbij kun jij kiezen uit het bedienen van klanten op de Nederlandstalige, Vlaamstalige, Duitstalige of Franstalige markt, afhankelijk van in welke taal jij sterk bent.

Vragen

Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden in het Nederlands, Vlaams, Duits of Frans, zowel geschreven als gesproken. Je Engels is ook op een zeer goed niveau, omdat je het dagelijks zult gebruiken. Je hebt uitstekende computervaardigheden; een goede kennis van Microsoft-applicaties en/of SAP is een pluspunt.

Je bent ook:
• Klantvriendelijk en goed in het tonen van empathie;
• Een echte team player;
• Open-minded en niet bang voor veranderingen;
• In het bezit van een positieve instelling en mindset;
• Oplossingsgericht en stressbestendig. Multitasken is je tweede natuur;
• Niet bang om fouten te maken, maar wel in staat om instructies op te volgen;
• Geïnteresseerd in mode en H&M.

Bieden

• Een contract voor 28, 32 of 38 uur per week (Salaris bij 38 uur en 18 jaar en ouder €1728,31);
• De mogelijkheid om een vast contract te verdienen;
• Interessante secundaire arbeidsvoorwaarden zoals kortingen op H&M Group producten, vergoeding van reiskosten/home office onkosten en maaltijdvergoeding;
• Een betaalde opleiding van drie weken die grotendeels plaats zal vinden op het kantoor in Maastricht. Enkele dagen zal de training vanuit huis plaatsvinden. De training zorgt ervoor dat je de klanten op de best mogelijke manier kunt helpen, ook als je nog geen klantenservice ervaring hebt;
• Een laptop bij aanvang van de training;
• Na de trainingsperiode een mix van thuiswerken en werken in het center;
• De mogelijkheid om je persoonlijkheid te uiten in een informele en multiculturele werkomgeving;
• Samenwerken met leuke collega's binnen een toegewijd team;
• Startdatums mogelijk in september, oktober, november en december.

Werktijden

H&M helpt haar klanten doordeweeks van 8u tot 21u en in het weekend van 9u tot 17u. Je bent flexibel om binnen deze openingstijden te werken.

Duur van de opdracht

7 maanden.

Werklocatie

Maastricht.

Deze vacature is in beheer van Myrte van Mulken, te bereiken via Myrte.van.Mulken@podium24.nl of +31615309419.