Klantenservice medewerker Zalando

Bij Majorel verzorgen zij de klantenservice voor verschillende Customer Service projecten. Hierbij moet je onder andere denken aan Zalando, Vattenfall en Esprit. Voor hen is service waar ze op het gebied van klantervaring echt onderscheidend kunnen zijn. Ze zijn gedreven om resultaat te leveren. Ze zorgen voor impact en daarvoor zetten ze elke dag een stap extra. Daarom zoeken zij jou!


Functieomschrijving

Zoek jij een leuke uitdaging waarbij je online shoppers gaat helpen? Als Klantadviseur Zalando ben jij het aanspreekpunt voor de klanten van Zalando die vragen hebben over hun bestellingen. We zoeken per voorkeur medewerkers die 36-40 uur per week beschikbaar zijn, maar vanaf 24 uur per week kan ook.

Vragen

Zalando is een van de grootste online kleding leveranciers van Nederland, maar levert ook aan 17 andere landen. Samen met een gevarieerd team beantwoord je uiteenlopende vragen van Nederlandse Zalando klanten via telefoon, e-mail, chat en social media kanalen. Er komen vragen en situaties voorbij zoals:

- Waar is mijn pakketje?
- Mijn pakketje is beschadigd en nu is mijn artikel kapot, wat moet ik nu doen?
- De verkeerde maat van mijn bestelling is geleverd, kunt u mij verder helpen?
- Kun je de cadeaubon nog aan mijn account toevoegen?

Als klantenservice medewerker zorg je voor een geweldige klantervaring. Je helpt klanten door het beantwoorden van vragen en oplossen van problemen. Het betreft afwisselende werkzaamheden, waardoor geen dag hetzelfde is!

Majorel leidt je op tot een expert op het gebied van klantenservice, zodat je elke klant kunt helpen. Er is geen script, er zijn geen regels, maar jij maakt het verschil door een oplossing te bieden voor elke klantvraag.

Profiel:
- Je bent communicatief vaardig;
- Ervaring met klantenservice/kantoorwerkzaamheden is een pré;
- Goede Nederlandse en Engelse spreek- en schrijfvaardigheid;
- Je bent vriendelijk, enthousiast en flexibel;
- Je bent inzetbaar tussen maandag – zondag 08.00-22.00 uur.

Bieden

Majorel weet dat jij belangrijk bent. Hun personeel is de belangrijkste voorwaarde voor succes. Daarom zorgen zij goed voor je en bieden zij voldoende extra’s! Korting op je fitnessabonnement, een collectieve zorgverzekering en leuke bedrijfsfeestjes (wanneer dit weer kan) zijn slechts een greep uit de arbeidsvoorwaarden. Majorel is een organisatie met internationaal karakter. Zij hebben een hecht, onwijs leuk en divers team. Zij zijn blij met mensen met verschillende achtergronden, ervaringen en perspectieven. Ze kunnen immers alleen de beste service bieden met collega's die net zo divers zijn als de klanten die zij bedienen. Majorel is als organisatie dynamisch, flexibel en biedt voor jou persoonlijk voldoende doorgroeimogelijkheden. Je krijgt de kans om mee te denken en jezelf verder te ontwikkelen binnen een grote, internationale organisatie.

Op dit moment werken al hun medewerkers vanuit huis, tenzij je deze optie niet hebt. Op termijn zal je weer volledig of deels naar kantoor gaan.

Arbeidsvoorwaarden:
- Een salaris van €10,- bruto per uur;
- Thuiswerkvergoeding van €2,00 per gewerkte dag;
- Uiteraard reserveren zij vakantiegeld (8,33%) voor je en spaar je om betaalde verlofdagen op te nemen, na 26 weken gewerkt te hebben start je ook met pensioenopbouw;
- Een betaalde fulltime training van 2 weken;
- Indien je op kantoor werkt ontvang je een vergoeding van je reiskosten tot maximaal €7,38 netto per dag (afhankelijk van je reisafstand);
- Een baan waarbij je bij voorkeur ingepland wordt voor minimaal 24 en maximaal 40u per week. Er zijn diverse min-max urenconstructies mogelijk.

Werktijden

Je werktijden zijn tussen maandag en zondag 8.00-22.00u. Je wordt binnen deze openingstijden ingepland, je rooster ontvang je altijd 2 weken vooraf. We denken graag met je mee zodat je je baan en je privéleven goed met elkaar kunt combineren. De eerste 2 weken inwerktraining vragen wij een volledige beschikbaarheid van je.

Startdatum: Zo snel mogelijk.

Duur van de opdracht

Dit is een tijdelijke opdracht van twee maanden (tot 1 augustus 2021).

Werklocatie

Bij Majorel werk je op een super mooie locatie in Maastricht.

Deze vacature is in beheer bij Myrte van Mulken, te bereiken via Myrte.van.Mulken@podium24.nl of 06-15309419.