Klantenservicemedewerker Orange NL

Bij Majorel verzorgen ze de klantenservice voor verschillende Customer Service projecten. Hierbij moet je onder andere denken aan Zalando, Vattenfall en Esprit. Voor hen is service waar zij op het gebied van klantervaring echt onderscheidend kunnen zijn. Ze zijn gedreven om resultaat te leveren. Ze zorgen voor impact en daarvoor zetten ze elke dag een stap extra. Daarom zoeken zij jou!


Functieomschrijving

Ben jij communicatief vaardig, behulpzaam en stressbestendig? Dan is de functie van Customer Service medewerker Telefonie – Orange (klantenservice) iets voor jou! In deze rol beantwoord je inkomende klantvragen via telefoon en e-mail. Jij zorgt voor een geweldige klant-ervaring en je helpt klanten door het beantwoorden van vragen en het oplossen van problemen.

Vragen

Als Klantenservice medewerker Telefonie - Orange zorg je voor een geweldige klantervaring. Je helpt klanten door het beantwoorden van vragen en oplossen van problemen. Door jouw inzet worden problemen die klanten ervaren opgelost.

Profiel:
· Je spreekt vloeiend Vlaams of Nederlands;
· Je hebt ruime ervaring met klantcontact en klantenservice;
· Je bent behulpzaam, klantgericht en commercieel onderlegd;
· Je hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel;
· Minimaal 24 uur per week beschikbaar;
· Handig met computers en systemen.

Bieden

Je treedt rechtstreeks in dienst bij Majorel. Majorel weet dat jij belangrijk bent. Zij bieden een bruto salaris van €10,- per uur en een thuiswerkvergoeding van €2,- per dag. Hun personeel is de belangrijkste voorwaarde voor succes. Daarom zorgen zij goed voor je en bieden zij voldoende extra’s! Korting op je fitnessabonnement, een collectieve zorgverzekering en leuke bedrijfsfeestjes (wanneer dit weer kan) zijn slechts een greep uit hun arbeidsvoorwaarden. Majorel is een organisatie met internationaal karakter. Zij hebben een hecht, onwijs leuk en divers team. Zij zijn blij met mensen met verschillende achtergronden, ervaringen en perspectieven. Ze kunnen immers alleen de beste service bieden met collega's die net zo divers zijn als de klanten die zij bedienen. Majorel is als organisatie dynamisch, flexibel en biedt voor jou persoonlijk voldoende doorgroeimogelijkheden. Je krijgt de kans om mee te denken en jezelf verder te ontwikkelen binnen een grote, internationale organisatie.

Op dit moment werken alle medewerkers vanuit huis, tenzij je deze optie niet hebt. Op termijn zal je weer volledig of deels naar kantoor gaan.

Werktijden

Werktijden zijn tussen maandag en zondag 8.00-22.00u. Je wordt binnen deze openingstijden ingepland. We denken graag met je mee zodat je je baan en je privéleven goed met elkaar kunt combineren. De eerste 2 weken inwerktraining vragen wij een volledige beschikbaarheid van je.

Duur van de opdracht

7 maanden.

Werklocatie

Bij Majorel werk je op een super mooie locatie in Maastricht.

Deze vacature is in beheer bij Myrte van Mulken, te bereiken via Myrte.van.Mulken@podium24.nl of 06-15309419.