Klantenservice medewerker Zara

Custom Connect beschikt over 4 vestigingen, waar ruim 800 medewerkers samenwerken. Voor verschillende klanten bieden zij acquisitie activiteiten, marketingactiviteiten of customer support.

De wijze waarop ze hun werkzaamheden uitvoeren, is met recht uniek te noemen: de mens staat centraal. Een open en betrokken bedrijf, waar respect en fatsoen hoog in het vaandel staan. Zij zijn van mening dat als je van hoog tot laag in het bedrijf samenwerkt, je gezamenlijk tot de beste prestaties komt. En dat je eerst moet ‘geven’, voordat je gaat ’nemen’.


Functieomschrijving

Dagelijks shoppen er een hoop klanten bij Zara, in de winkels en online. Als klantenservice medewerker Zara beantwoord jij samen met je collega’s vragen van de klanten. De vragen komen via diverse kanalen binnen zoals mail, Whatsapp, chat en telefoon. Je kunt denken aan een klant die een vraag heeft over die leuke rok die ze in de winkel gezien heeft maar er zijn ook klanten die graag meer willen weten over de levertijd van een bepaald product. Is de klant niet zo tevreden over een bepaalde zaak, dan ga jij samen met de klant op zoek naar een oplossing.

Vragen

• Je bent servicegericht
• Je beheerst de Nederlandse taal vloeiend in woord en geschrift
• Je hebt basis mondeling Engelse vaardigheden
• Je bent minimaal 18 jaar oud
• Je bent minimaal 24 uur per week beschikbaar
• Je werkt minimaal 2 avonden per week en 1 keer per 2 à 3 weken op zaterdag
• Je bent goed met Office en werkt oplossingsgericht
• Je beschikt over een Windows laptop en goede internetverbinding

Bieden

• Een uitgebreide betaalde training gedurende je eerste twee weken
• Een uurloon van € 10,15
• Gezelligheid op de werkvloer
• Flexibele werktijden, jij kiest wanneer je werkt
• Bring a friend bonus: Komen jouw vrienden bij ons werken heb je recht op een bonus van €250,00
• Teamuitjes, lekker gezellig met je collega’s buiten werktijd
• Een reiskostenvergoeding vanaf 10 kilometer enkele reis variërend van €3,08 tot €6,15 per dag en reizen met openbaar vervoer wordt 100% vergoed.
• Uitgebreide doorgroeimogelijkheden: een groot deel van het management is begonnen als callcenteragent.
• 22 vakantiedagen die je kunt uitbreiden tot 26 per jaar.

Werktijden

Van maandag tot en met vrijdag tussen 08.30 en 19.30 uur en op zaterdag tussen 10.00 en 16.30 uur.

Duur van de opdracht

7 maanden.

Werklocatie

Sittard.

Deze vacature is in beheer bij Myrte van Mulken, te bereiken via Myrte.van.Mulken@podium24.nl of 06-15309419.