Werken over de grens: Housekeeping coördinator

Ben jij een analytisch wonder met oog voor detail? Ben jij momenteel op zoek naar een nieuwe uitdaging? Wil je werken in een internationale, unieke en informele omgeving en jezelf blijven ontwikkelen? Lees dan verder, voor ons Terhills Resort by Center Parcs zijn wij op zoek naar een housekeeping coördinator.


Functieomschrijving

Als housekeeping coördinator ben jij verantwoordelijk voor de netheid van onze centrale gebouwen en villa’s. Jij werkt nauw samen met het aanspreekpunt van de externe schoonmaakfirma en assistant general manager. Je zal op regelmatige basis kwaliteitscontroles uitvoeren en instaan voor de administratieve afhandeling.

Niet alleen de functie van housekeeping coördinator, maar ook jouw werkomgeving is uniek. Met ruime cottages aan het water, midden in een unieke natuurrijke omgeving met een prachtig uitzicht vanaf een eigen terras. Het resort ligt vlak naast hét nationale park Hoge Kempen in België: eindeloos wandelen en fietsen tussen 5700 hectare water, heuvels, heidevelden en zandvlakten. Er is veel te doen op loopafstand van het resort: winkelen bij Maasmechelen Village, actie op de waterskipistes van Terhills Cablepark of totale ontspanning in de spa en wellness Elaisa.

Deze functie bestaat uit twee luiken, enerzijds bewaak je de kwaliteit van de schoonmaak en bespreek je deze op een constructieve wijze met onze externe partner. Anderzijds ben je verantwoordelijk voor het administratieve luik. Dit houdt in dat je onze assistant general manager voorziet van de nodige info. Als HK coördinator plaats jij de bestellingen van linnen, attenties voor de gasten, etc. Dit doe je zelfstandig en in functie van de bezetting en minimumvoorraden.

Deze taken zullen ongeveer de helft van jouw werktijd in beslag nemen, de andere dagen werk je mee op de orderdesk.

Vragen

· Je beschikt over een bachelorsdiploma afstudeerrichting Office-/Bedrijfsmanagement, of gelijkwaardig door ervaring;
· Je bent communicatief sterk en kan indien nodig kordaat optreden;
· Je hebt minimaal 2 jaar administratieve werkervaring;
· Je hebt goede kennis van MS Office. Zeer goede kennis van Word en Excel is een must;
· Je kan zelfstandig werken en neemt initiatief.

Wij zijn op zoek naar een housekeeping coördinator die beschikt over zeer goede communicatieve vaardigheden. Je bent enthousiast en kwaliteitsgericht en vormt het punt van vertrouwen voor zowel onze medewerkers als gasten. Je werkt kostenbewust en bent cijfermatig en analytisch ingesteld.

Bieden

Een uitdagende coördinerende binnen een unieke omgeving. Binnen Terhills Resort is geen dag hetzelfde en het housekeeping team heeft een directe en cruciale impact op de vakantiebeleving van onze gasten. Je kunt jouw stempel drukken op het succes van ons park.

Daarnaast bieden wij:
· Een marktconform salarispakket, met goede secundaire voorwaarden
· Een bedrijf met veel mogelijkheden voor verdere ontwikkeling en carrière stappen. Om de functie zo goed mogelijk te kunnen bekleden krijg je zowel intern, als extern de nodige aanvullende trainingen.
· Een afwisselende baan in een dynamische en internationale omgeving bij een van de meest toonaangevende werkgevers in de Leisure branche.
· Een goede informele werksfeer waar hard werken en plezier maken hand-in-hand gaan.

Werktijden

Uren zijn in overleg.

Duur van de opdracht

Langere duur.

Deze vacatures zijn tot stand gekomen i.s.m. Grensarbeid.
Je kunt als werkzoekende bij onze partners terecht voor gratis basisinformatie over het wonen en werken aan de andere kant van de grens. Het gaat dan vooral over sociale zekerheid, belastingen en arbeidsrecht.

Deze vacature is in beheer bij Boy Ramakers, te bereiken via 06-11 74 34 19 of via boy.ramakers@podium24.nl.

Werklocatie

Dilsen-Stokkem, België.