Front office medewerker Spacejump

SpaceJump zoekt medewerkers om een nieuw team mee te starten in Maastricht, Space Jump bestaat al een tijdje in Parkstad (NL) en is hét grootste indoor trampolinepark van Limburg en de Euregio en dit jaar dus ook in Maastricht!


Functieomschrijving

Als front office medewerker ben jij het eerste contact met de (potentiële) gast! Als front office medewerker heb je zowel aan de receptie, als ook telefonisch, per e-mail en via social media contact met gasten en relaties van Space Jump. Als front office medewerker houd je je bezig met het verkopen van entreebewijzen en andere producten, het maken van reserveringen en het geven van informatie. Aandacht voor de gast en gasttevredenheid staan hierbij altijd voorop. Je ontwikkelt verschillende kwaliteiten. Je bent commercieel ingesteld, enthousiast, empathisch en ondernemend.

Vragen

Als front office medewerker volg(de) je bij voorkeur een commerciële of toeristische opleiding en heb je affiniteit met klantencontact. Als front office medewerker spreek je bij voorkeur naast het Nederlands ook nog redelijk tot goed Engels of Frans.

Bieden

Contracten van minimaal 8-16 uren per week (uitbreiding na inwerkperiode bespreekbaar). In eerste instantie via een intermediair maar blink jij uit dan maak je zeker kans op een contract bij SpaceJump! Salarisvergoeding en functie inschaling conform CAO Koninlijke Horeca Nederland.
Let op: nettosalarissen in Nederland zijn over het algemeen hoger dan in België!
Bruto uurloon bedraagt € 9,20 p.u.

Werktijden

De werkdagen zijn flexibel in te delen van maandag t/m zondag.

Duur van de opdracht

Langere tijd.

Werklocatie

Maastricht.

Deze vacature is in beheer bij Maxime Braeken.