Klantenservicemedewerker Nespresso

Bij de oprichting dertig jaar geleden had Nespresso een simpel motto: uitzonderlijke koffie voor iedereen. Dat motto is nog steeds de drijfveer. Dankzij successen uit het verleden, maar vooral met het oog op de toekomst.


Functieomschrijving

Not another contact center! Onze klant voert namens een groot aantal merken, de klantenservice uit vanuit haar locatie in Maastricht. Het contactcenter is sinds begin september van dit jaar actief maar kent een jarenlange reputatie vanuit haar vestiging in België waar ze ruim 700 collega’s aan het werk hebben. Onze klant zoekt op korte termijn nieuwe collega’s!

• Na een interne opleiding sta je in rechtstreeks contact met klanten.
• Je ziet in elke vraag of probleem een uitdaging en zoekt samen met de klant naar een geschikte oplossing.
• Je haalt voldoening uit het verder helpen van mensen.
• Je bent verantwoordelijk voor de administratieve afhandeling van je gesprekken.

Vragen

• Bij voorkeur heb je al ervaring in een callcenter
• Je bent enthousiast en hulpvaardig
• Je werkt vlot met Word en Excel, andere systemen leer je snel aan
• Je hebt oog voor werkorganisatie en multitasking
• Stressbestendig, zin voor verantwoordelijkheid en flexibiliteit zijn eigenschappen waarover je beschikt.

Bieden

Een positie in een groeiend, dynamisch bedrijf met een open bedrijfscultuur waarin dialoog en medewerkerstevredenheid centraal staan. Competitief salaris

Werktijden

Maandag t/m vrijdag van 08.00 uur tot 20.00 uur en zaterdag van 08.30 uur tot 17.30 uur.

Duur van de opdracht

Detachering 6 maanden.

Werklocatie

Maastricht.

Deze vacature is in beheer bij Maxime Braeken.