Klantenservice medewerker (Nederlandse markt)

Bij de klantenservice van H&M draait het allemaal om de klant. Logisch toch? Op dit moment heeft H&M, verspreid over de wereld, 9 Customer Service Centers waar in totaal zo’n 1800 mensen werken. In het Center in de Geusselt in Maastricht helpt H&M klanten vanuit 9 verschillende landen en in 5 verschillende talen.


Functieomschrijving

Jouw belangrijkste verantwoordelijkheid is om ervoor te zorgen dat H&M de eerste keuze van de klant is. Dit doe je door de allerbeste klantenservice te bieden bij het beantwoorden van telefoontjes en emails. Je staat de Nederlandstalige klanten te woord wanneer ze iets willen weten over bestellingen, leveringen en.of betalingen en je beantwoord vragen over de Online Shop en de winkels.

Vragen

- Goede communicatievaardigheden in woord en geschrift
- Uitstekende kennis van de Nederlandse taal en basiskennis van Engels
- Flexibele inzetbaarheid tijdens de openingstijden (soms ook ’s avonds tot 21.00 uur en in het weekend tot 17.00 uur), minimaal 20 uur per week, meer werken is altijd bespreekbaar, graag zelfs!
- Goede computervaardigheden

Bieden

- Je begint met een betaalde training van 3 weken zodat je de klanten meteen een geweldige service kunt verlenen. Ook als je vooraf nog geen ervaring hebt!
- Een salaris conform CAO Fashion en Sport InRetail loonschaal B.
- Goede secundaire voorwaarden, zoals korting op H&M producten, reiskosten- en maaltijdvergoeding
- Leuke collega’s met wie je in een ontspannen en informele sfeer samenwerkt
- Heerlijke koffie gemaakt van versgemalen bonen (en ook lekkere thee natuurlijk).

Werktijden

Je krijgt een rooster dat telkens voor een periode van 10 weken wordt uitgegeven.

Duur van de opdracht

Langere duur: je komt direct in dienst van H&M en hebt uitzicht op een vast contract

Werklocatie

Maastricht Geusselt.

Deze vacature is in beheer bij Maxime Braeken.

Herken jij je in bovenstaand profiel, kun je op korte termijn starten of wil je gewoon wat meer informatie over de leuke sfeer bij H&M? Meld je dan bij Maxime Braeken, maxime.braeken@podium24.nl of neem contact met haar op via 06-11018086.