Callcenter Agent BSG

BSG Contact staat al meer dan 50 jaar bekend om het faciliteren van commercieel klantcontact voor toonaangevende organisaties binnen de Benelux. Vanuit de vestigingen in Almere, Arnhem,
Maastricht, Utrecht, Antwerpen en Gent zetten dagelijks meer dan 850 medewerkers zich in voor diverse uitdagende commerciële projecten.


Functieomschrijving

De dag wordt begonnen met het gezamenlijk doornemen van de doelstellingen om jou en je team optimaal te motiveren. Samen met je team word je ingezet op één van de uitdagende projecten van de relaties van BSG Contact. Je wordt gefaciliteerd met een moderne werkplek en de juiste training en begeleiding om je succesvol te maken. In het project Persgroep, waarvoor je belt, is het doel altijd om commercieel resultaat te behalen. In dit geval door het telefonisch verkopen van een abonnement aan klanten die al een proefabonnement gehad hebben.

Vragen

Als Callcenter Agent heb je een prettige telefoonstem en beheers je de Nederlandse taal goed. Je bent minimaal 20 uur per week beschikbaar en je kunt goed overweg met een computer. Verder heb je een enthousiaste en gemotiveerde houding. Van jou wordt verwacht dat je één avond in de week beschikbaar bent.

Wij vragen met name kandidaten die een uitkering hebben in het kader van de Participatiewet om te reageren.

Bieden

Door het aanbieden van diverse trainingen op het gebied van communicatie en verkoop, blijkt BSG vaak een ideale opstap voor een succesvolle carrière in sales of de callcenterbranche. Buiten de interne opleiding, prettige werkomgeving en veel ruimte voor zelfontwikkeling, bieden zij je ook doorgroeimogelijkheden en de mogelijkheid om flexibel te werken.

Werktijden

De vestiging van BSG Contact in Maastricht is geopend van maandag t/m donderdag van 8.45 tot 20.30 uu, op vrijdag van 8.45 tot 17.15 uur. Binnen deze werktijden kun je aangeven wanneer je wilt werken.

Duur van de opdracht

Langere duur.

Werklocatie

Maastricht.

Deze vacature is in beheer bij Hellen Castermans.