Klantenservice Medewerker bij VodafoneZiggo

VodafoneZiggo is een toonaangevend bedrijf dat vaste, mobiele en geïntegreerde communicatie- en entertainmentdiensten levert aan consumenten en bedrijven. Per 1 januari 2017 heeft VodafoneZiggo ruim 5 miljoen mobiele, bijna 4 miljoen tv-, ruim 3 miljoen vast breedband internet en 2,5 miljoen vaste telefonieaansluitingen. Er werken bijna 8.000 medewerkers bij VodafoneZiggo. De kantoren zijn gevestigd in Amsterdam, Utrecht, Maastricht, Heerhugowaard, Leeuwarden, Groningen, Zwolle, Zutphen, Nijmeg


Functieomschrijving

Werken bij VodafoneZiggo Klantenservice betekent werken in een open en informele omgeving met leuke teamgenoten. Jij bent de steun en toeverlaat voor de klanten van VodafoneZiggo, telefonisch, per chat of per e-mail. Elke vraag is weer anders. Dat doet een beroep op jouw servicegerichtheid, inlevingsvermogen en enthousiasme om vragen te beantwoorden. Het doel is om van alle klanten blije klanten te maken.
VodafoneZiggo zoekt voor het kantoor in Maastricht contactcenter medewerkers met inlevingsvermogen voor de afdeling Consumer Mobile. Dit is de afdeling die alle vragen, verzoeken en klachten in behandeling neemt van de particuliere klant. Denk hierbij aan gebruikersvragen over producten en diensten, tarieven en rekeningen, vragen over dataproducten en
-diensten en support voor technische problemen.
Elke klant helpen om in één keer het juiste antwoord te vinden. Als de stem en oren van VodafoneZiggo heb jij een belangrijke rol. Je reageert op vragen, verzoeken en klachten via telefoon, chat, social media of het eigen Vodafone forum. Hoe je het ook doet; het belangrijkste is dat de klanten een goed gevoel overhouden aan hun contact met VodafoneZiggo.

Vragen

Jij bent servicegericht met minimaal MBO werk- en denkniveau. Je bent fulltime beschikbaar voor de opleiding van 7 weken. Je wilt minimaal 20 uur (voorkeur 30 uur) per week werken en bent flexibel beschikbaar van maandag t/m zondag. Je bent taalvaardig in de Nederlandse en de Engelse taal. Je kunt jezelf goed presenteren en bent communicatief vaardig. Daarbij ben je stressbestendig en nieuwsgierig.

Voor deze vacature vragen wij specifiek kandidaten met een uitkering in het kader van de Participatiewet om te reageren.

Bieden

Je start met een uitgebreide introductietraining van 7 weken fulltime. Hierin maak je kennis met het bedrijf en hun missie om klanten de beste ervaring te bieden. Daarbij leer je de systemen waarmee je gaat werken.
Aansluitend ga je voor langere tijd aan de slag voor minimaal 20 uur per week. Binnen VodafoneZiggo heb je volop doorgroeimogelijkheden en kans om jezelf verder te ontwikkelen. Daarbij heb je kans op een vast contract bij Vodafone (na de eerste 6 maanden als uitzendkracht), met uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden zoals een telefoon met Vodafone-abonnement, bonus- en pensioenregeling en collectieve zorgverzekering.

Werktijden

Je wordt flexibel ingeroosterd binnen de openingstijden van de afdeling en dat is van maandag t/m vrijdag van 8:00-20:00 uur en zaterdag van 8:00-18:00 uur. Er wordt wel getracht rekening te houden met jouw wensen.

Duur van de opdracht

Langere tijd

Werklocatie

Maastricht


Deze vacature is in beheer bij Hellen Castermans.